Nog 1 (kort) nachtje slapen - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Ton Tilburg - WaarBenJij.nu Nog 1 (kort) nachtje slapen - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Ton Tilburg - WaarBenJij.nu

Nog 1 (kort) nachtje slapen

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

13 September 2017 | Nederland, Schaijk

Morgen is het zo ver! Om 5 uur zullen we ons mam en ons pap oppikken en richting Schiphol rijden. Gelukkig zijn de weersverwachtingen om te vliegen morgen beter dan vandaag anders hadden we misschien mee moeten leunen om het vliegtuig recht te houden.

We komen morgen rond 1 uur plaatselijke tijd en 9 uur (in de avond) Schaijkse tijd aan en zullen dan kennis maken met onze huurauto (minivan). De eerste 3 nachten slapen we in San Leandro dat aan de baai van San Francisco ligt. We kunnen van daaraf de trein pakken en staan dan een half uur later in downtown San Francisco. Ff kijken of da net zo moi is als Schoik ;)

• 13 September 2017 - 19:54

Rick, Boet, Frank En Silvie:

Heel veel plezier!

• 13 September 2017 - 20:45

Tonny En Ria Van Tilburg:

Fijne vakantie zo met z'n viertjes.
    Goede reis, geniet er maar van.
    Wij zullen jullie thuis wel een beetje gaan volgen.

• 14 September 2017 - 09:17

Hans Suppers:

super fijne vakantie gewenst!!!

• 14 September 2017 - 17:51

Renssas:

Hoi. Nog 3 uurtjes vliegen( het is hier nu 17.48 uur). Wij hebben slecht weer, regen en harde wind. Geniet van San Francisco. Groetjes

• 14 September 2017 - 18:54

Marja :

Heel veel plezier met zn viertjes ! Geniet ervan !
    Alles goed gegaan met de vlucht?

• 14 September 2017 - 20:17

Yvon:

Als het goed is zijn jullie er bijna.
    Veel plezier en hopelijk hebben jullie een goede, rustige vlucht gehad.